پشتیبانی

قالب ساده شرکتی چهار چوب

ریک ریوردن(زندگینامه)

| 5 نظر
ریک ریوردن(زندگینامه)

ریک ریوردن ( زندگینامه )

دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392

ریک ریوردن

 

 

 

ریچاردراسل «ریک» ریوردان (Richard Russell "Rick" Riordan)،متولدسال 1964 میلادی، نویسنده ای آمریکایی است که بیشتر برای مجموعه ی پرسیجکسون و خدایان المپی (یونان) مشهور شد. او قبل از آثار پرسی جکسون، کتاباسرار آمیز Tres Navarre را برای بزرگ سالان نوشت.

او همچنین مجموعه ی 39سرنخ را شروع کرد و همچنین تحقیق در مورد خدایان مصری  موجب شدکهاو کتاب وقایع نگاری کین را بنویسد. او مجموعه ی جدیدی نیز در دست دارد،نام این مجموعه، «قهرمانان المپ»،است که میتوان گفت ترکیبی از خدایان مصری ویونانی است. ریک ریوردان در تکزاس بزرگ شده است.

او تحصیلات دبیرستانش رااز سال 1982 در دبیرستان Alamo Heights شروعکرد و در سال 1998 از دانشگاه تکزاس در 2 رشته ی انگلیسی و مطالعاتاجتماعی، تخصص گرفت. ریوردان، انگلیسی و مطالعات اجتماعی را در مدرسه یPresidio Hill درسان فرانسیسکو برای 8 سال آموزش میداد.

ریوردان چند مجموعه ی موفق درکارنامه ی خود دارد. اولین مجموعه اش که برای بزرگسالان بود، با نام «مجموعه یNavarro درسال 1997 وارد بازار شد. ریوردان همچنین در مجموعه ای برای بچه ها با نام 39 سرنخ حضور داشت. اولین کتاب این مجموعه را ریک ریوردان نوشت که در صدرپر فروش ترین کتاب نیویورک تایم در 28 سپتامبر سال 2008 قرار گرفت!

کتابپرسی جکسون و خدایان المپی اش که موضوع آن سر پسر بچه ای 12 ساله در دنیا یمدرن بود که می فهمد پدرش یکی از 3 خدای بزرگ یونانی هاست.

فوکس قرن بیست،کتاب اول این مجموعه را با عنوان« پرسی جکسون و دزد آذرخش»در 12 فوریه ی 2010 روانه ی بازار ساخت. در ادامه ی این موفقی ها، ریک ریوردان مجموعه یوقایع نگاری کین را وارد بازار کرد که داستانش این بار هم در دنیای مدرن،ولی مربوط به خدایان مصری است. کتاب اول این مجموعه، هرم سرخ، در 4 می 2010، دومین کتاب به عنوان، «تخت آتشین»،در 3 می 2011 و سومین کتاب اینمجموعه، «سایه ی شیاطین (یا سایه ی مارها) در 1 می 2012 چاپشد. قهرمانان گمشده، اولین کتاب مجموعه ی قهرمانان المپ، در 12 اکتبر 2010در آمریکا به چاب رسید و دومین کناب این مجموعه، در 4 اکتبر 2011 به چابرسید.»

همچنین ریک ریوردان، قول داده است که در سال 2015، کتابیفانتزی-اساطیری ولی اینبار در مورد خدایان اسکاندیناویایی بنویسد! ریوردانهم اکنون در سان انتونیو در همراه با زن و 2 تا پسرش، پاتریک و هالی زندگیمیکند. طبق گفته ی ریوردان 2 تا پسرش الهام بخش او برای مجموعه ی پرسیجکسون بودند

5 نظر

  1. نظرات کاربران:

       georgeannasandate.wordpress.com در ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۴:۱۸
    If you are going for most excellent contents like myself, just visit this site everyday as
    it gives feature contents, thanks

       What causes pain in the back of the heel? در ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۲:۵۲
    Hello to all, the contents existing at this site are genuinely awesome for
    people knowledge, well, keep up the nice work fellows.

       dampinjury4303.jimdo.com در ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۲:۵۰:۳۳
    hi!,I like your writing so much! percentage we communicate more approximately your post on AOL?

    I need an expert on this space to unravel my problem.

    Maybe that's you! Looking forward to peer you.

       acridtact782.jimdo.com در ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱:۱۹
    I like the valuable information you supply for your articles.
    I will bookmark your weblog and test again right here regularly.
    I am somewhat certain I will be told lots of new stuff right right here!

    Good luck for the following!

       How do you get taller? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۱:۰۵ Have you ever considered writing an ebook or
    guest authoring on other sites? I have a blog centered on the same subjects you discuss and would love to have you share some stories/information. I know
    my audience would enjoy your work. If you're even remotely interested,
    feel free to send me an email.


    نوشتن دیدگاه